Wednesday 3 August 2011

HAPPY ANNIVERSARY..!!!



Harini genap 2 bulan aku dan isteriku di ijabkabul.. Walaupun bermacam2 dugaan yg berlaku,tapi kami tetap bhagia.. Aku sgt bertuah mendapat isteri yg baik & penyayang.. Dia sgt memahami aku dan mengambil berat terhadap aku serta keluarga aku.. Tiap2 hari malah setiap masa dia sering mengungkapkan perkataan “I LOVE U, AYANG SYG B..” Tp kadang2 aku ego,aku buat xtaw jgak.. Hahaha.. Tapi dalam hati ni terlalu syg & cinta padanya, tak pernah pudar sedikit pun..
Semoga rumahtangga yang di bina ini berkekalan hingga ke akhir hayat... susah senang di harungi bersama,tak kira la walau apapun rintangan yang melanda..
AMIN…..

B SAYANG AYANG, I LOVE YOU..

1 comment:

Yuzy said...

that why i l0ve y0u s0 much my hubby.. ^^, y0u're everything f0r me

My L0ve Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

rEvEr0F 0uy 0veL

rEvEr0F 0uy 0veL

Ev0L Ni rEvEr0F

Ev0L Ni rEvEr0F